Skočit na obsah

fulltext

Drobečková navigace

Úvod > Obec > Aktuality

Aktuality


 

 

Novější 1 3

Očkování seniorů 80+ proti COVID - 19

Vše o očkování 80plus.jpg



Nová strategie Mas Mezi Hrady

Vážení občané, sdílíme možnost připomínkování nové strategie pro období 2021-2027 Místní akční skupiny Mezi Hrady z.s., kde je naše obec členem:

Chcete ovlivnit budoucnost regionu, kde žijete nebo pracujete?

Strategie SCLLD je odrazovým můstkem pro spokojenější život pro obyvatele na území MAS Mezi Hrady (https://www.mezihrady.cz/). V období 2014 – 2020 se podařilo MAS Mezi Hrady získat cca 52 milionů Kč na realizaci projektů z území MAS a do tohoto území spadá i Vaše obec. Bohužel ne všechny finance se podařilo včas vyčerpat.

Abychom mohli v našem úsilí smysluplně pokračovat i v letech 2021-2027, potřebujeme znát váš pohled na aktuální situaci v území. Na webových stránkách MAS Mezi Hrady v sekci Dokumenty/Strategie SCLLD naleznete v podzáložce „NOVÁ SCLLD 2021 - 2027“ (https://www.mezihrady.cz/mas-mezi-hrady/dokumenty/strategie-sclld/novasclld-2021-2027/) veškeré dokumenty k připomínkování, a to nejpozději do 24.1.2021.

Pomůžete nám tak se zaměřit pozornost na problematická místa, odhalit skrytý potenciál a efektivněji nastavit dotační příležitosti na období 2021-2027.

Děkujeme Vám.

Vaše MAS Mezi Hrady.

 



NECHOĎTE-VOLEJTE-PODEJTE

V měsíci lednu 2021 budou mnozí z Vás podávat daňové přiznání k dani z nemovitých věcí.

Finanční úřad pro Středočeský kraj si je vědom toho, že tato akce je každoročně spojená s kumulací poplatníků na podatelnách a také na odborných odděleních územních pracovišť Finančního úřadu pro Středočeský kraj.

Pracovníci FÚ se nebrání poskytovat služby poplatníkům jako doposud (zejména pomoci s vyplněním daňového přiznání k dani z nemovitých věcí),    a to především prostřednictvím telefonické komunikace, kdy na určených telefonních číslech budou poplatníkům k dispozici pracovníci majetkových daní, kteří zodpoví veškeré dotazy týkající se daně z nemovitých věcí, nebo spojí poplatníky přímo na pracovníky spravující konkrétní poplatníky (tedy své správce daně).

Telefonicky rovněž pomohou poplatníkům s vyplněním daňového přiznání, přičemž se s poplatníkem dohodnou na formě pomoci, a to v takové míře, aby nebyla nutná návštěva finančního úřadu, nebo jeho územního pracoviště, respektive aby bylo možné přiznání poslat poštou, elektronicky prostřednictvím daňového portálu, případně je podat prostřednictvím sběrného boxu.

Telefonní spojení:

ÚP Beroun, Tyršova 1634, 266 45 Beroun   311 631 373,  311 631 367

Vyřizující územní pracoviště je určeno především podle místa pobytu poplatníka.

Pracovníci správce daně se Vám budou ve věci daně z nemovitých věcí na uvedených telefonech věnovat každý pracovní den, vždy MINIMÁLNĚ v době:

 Po, St 8:00 – 16:30 Út,  Čt 8:00 – 14:30,  Pá 8:00 – 13:30  ve dnech od 4. ledna do 5. února 2021



Tříkrálová sbírka 2021 online

Tříkrálová sbírka.JPG



Anketní leták - žluté popelnice

ANKETA (2).png



Změny v hromadné dopravě Berounska

Vážení občané,
od 13. prosince dojde k velkým změnám v hromadné dopravě. K tomuto datu se totiž spustí integrovaná doprava na Berounsku. Všechny zásadní informace včetně odkazů na důležité webové stránky, elektronické informační brožury včetně jízdních řádů a nejčastějších dotazů si můžete přečíst na stránkách Města Berouna, které připravilo přehled změn nebo v písemné formě v budově OÚ Hýskov: https://www.mesto-beroun.cz/aktualne/integrovana-doprava-berounsko/
 
zdroj: webové stránky Města Berouna


Informace o konání veřejného zasedání zastupitelstva obce Hýskov

Datum konání: 16. 12. 2020

Informace o konání veřejného zasedání ZO Hýskov.pdf



Lávka přes železniční trať v provozu

Vážení občané,
od dnešního dne je možné (po dlouhé době) používat lávku přes železniční trať v Hýskově. Lávka prošla rozsáhlou rekonstrukcí, kterou provedla společnost OK-BE spol. s r.o. za celkové náklady 2.391,765 Kč. Na rekonstrukci lávky obdržela obec dotaci ze Státního fondu dopravní infrastruktury v celkové výši 1.367,529 Kč.
Přikládáme fotodokumentaci z navrácení lávky a z finální kontroly.
OÚ Hýskov
 IMG_3838.jpgIMG_3832.jpgIMG_3842.jpg
IMG_4014.jpgIMG_4013.jpg9fcbee35-a7d9-4954-9884-26c5c2a19dfc.JPG


Výzva k odstranění přesahujících větví dřevin

výzva 1.png

vzva 2.png



Oznámení občanům

Vážení občané,
rádi bychom Vám nabídli pomoc se zajištěním základních potřeb – například s nákupem potravin, léků či drogerie, jestliže nemáte možnost s jejich zajištěním. V případě zájmu nás kontaktujte na telefonu: 311 635 179


Dále informujeme o mimořádném opatření na Obecním úřadě Hýskov s platností do konce nouzového stavu:

Téměř veškerá komunikace s úřadem je možná telefonicky, e-mailem, poštou nebo datovou schránkou. Písemnosti můžete vložit do poštovní schránky, která je umístěna na budově OÚ.

Po předchozí telefonické domluvě lze na OÚ v úředních hodinách v pondělí a středa od 9:00 do 11:00 a od 14:00 do 17:00 hodin osobně vyřídit neodkladné záležitosti (přihlášení k trvalému pobytu, vidimaci a legalizaci, apod.).

Úhrady poplatků TKO, ze psů i ostatní platby jsou z důvodu omezení osobní přítomnosti občanů na úřadě odloženy až do konce nouzového stavu. Případně upřednostněte bezhotovostní platbu na bankovní účet úřadu po předchozí e-mailové či telefonické domluvě s úředníkem.

Dále připomínáme sběr velkoobjemového a nebezpečného odpadu, který se uskuteční v sobotu 31. 10. 2020 od 9:00 – 11:00 hod, za dodržení veškerých bezpečnostních opatření.

DĚKUJEME VŠEM ZA DODRŽOVÁNÍ AKTUÁLNÍCH OPATŘENÍ A VAŠI SPOLUPRÁCI



Novější 1 3